A la delegació de Nova York
El Museu Madame Tussauds retira l'estàtua de cera de Beyoncé per la seva poca similitud amb la cantant
Les xarxes socials es van omplir de fotos denunciant un to de pell molt més clar o uns trets irreconeixibles
El Museu Madame Tussauds de Nova York ha retirat l'estàtua de cera de Beyoncé per les crítiques que ha rebut a les xarxes socials per l'escassa similitud que hi ha entre la rèplica i l'aparença real de la cantant.
Beyoncé Wax Figure Removed from Madame Tussauds Following (well-deserved) Backlash https://t.co/IzRHlYEcHu pic.twitter.com/31hkU12220
— BEYONCÉ LEGION (@BeyLegion) 21 de julio de 2017
Segons 'The New York Times', dijous a la tarda l'estàtua de mida real de Beyoncé ja no estava exposada al museu de Manhattan, després que aquesta setmana els visitants publiquessin fotografies de la figura de cera fent al·lusió a aspectes com un to de pell molt més clar o uns trets irreconeixibles.
Notícies relacionades"El nostre talentós equip d'escultors s'esforça molt per assegurar-se que totes les nostres figures de cera estiguin pintades amb precisió i s'assemblin a la celebritat que representen", han explicat responsables del Madame Tussauds al 'Times' respecte a aquesta polèmica.
El museu, que no ha precisat quan tornarà a exposar la figura de Beyoncé, ha al·legat que la il·luminació combinada amb els flaixos de les fotografies pot "distorsionar" el color de les estàtues de cera, una circumstància que els seus creadors no poden preveure en el moment de realitzar-les.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- Un Flick mai vist albira el clàssic
- Barcelona, protagonista Ringana aspira a créixer a Europa des de Parets del Vallès
- TELEVISIÓ I MAS ¡Salta la sorpresa a Europa!
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’Espanyol torna al groc per celebrar el 125è aniversari
- Futbol El Marroc oposita a gran potència
- Guardó Ramon Besa, distingit amb el premi Ofici de Periodista