DIES DE DESCONNEXIÓ
Leo Messi, Luis Suárez i Cesc Fàbregas disfruten de les vacances a Eivissa
Els tres jugadors i les seves famílies comparteixen uns dies de descans en un luxós iot
Quan falten uns dies per al seu casament, el 30 de juny, Leo Messi i Antonella Rocuzzo disfruten d'uns dies de vacances a l'illa d'Eivissa amb els seus col·legues Luis Suárez, Cesc Fàbregas i les seves respectives famílies. El crac del Barça ha pujat a la seva página d'Instagram una imatge amb la seva futura dona en biquini en què se'ls veu molt contents i relaxats. L'astre argentí ha acompanyat la publicació amb el següent text: “Vacances!!! Res més bonic que tu... t'estimo”, com a declaració d'amor.
Els futbolistes i les seves famílies van arribar el cap de setmana a l'illa i han llogat els serveis d'un iot amb què han estat navegat per allunyar-se de les platges, que aquests dies ja estan molt freqüentades a l'illa balear. Es tracta del 'Seven C', un iot amb camarots interiors i el mateix que va llogar l'any passat.
Notícies relacionadesMessi i Antonella, tots dos de 29 anys, han estat jugant amb els seus fills, Thiago i Mateo, i han estat fent volts amb una moto d'aigua equipada amb armilles salvavides. Antonella ha compartit moments distesos amb Sofía Balbi, la dona de l'uruguaià Luis Suárez, amb qui comparteix des de fa uns mesos el projecte empresarial d'una firma de calçat argentí.
Els adults també han estat saltant a l'aigua des de la coberta del vaixell. La idea és passar uns dies al mar abans de viatjar a Rosario (Argentina) per acabar de preparar l'enllaç.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- BOE Nous llocs de funcionaris a l’Administració: l’Estat n’incorpora 551 a Catalunya
- Cas Koldo Feijóo, després de l’«estupor» que Ábalos continuï de diputat: «Seguim sorpresos que no hi hagi ningú que retiri la confiança d’una vegada al Govern»
- Empreses Nestlé anuncia l’eliminació de 16.000 llocs de treball a les seves fàbriques de tot el món
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos
- Tempesta judicial i política Una empresa de Panamà demana cita a Ábalos per expandir negoci