NOIA DE PORTADA
Joana Monteiro, campiona de Portugal de ciclisme de muntanya posa per a 'Interviú'
zentauroepp38396563 12 05 2017 interviu la compa era de equipo del medallista ol170512155834
Joana Monteiro, set vegades campiona de Portugal de ciclisme de muntanya, posa aquesta setmana a la portada d¡ Interviú. Ara forma part de Primaflor, equip espanyol on corre Carlos Coloma, el riojà que va obtenir un bronze als Jocs de Rio. «A Espanya hi ha molt més suport a aquest esport, em sento molt més estimada. I els espanyols disfruten més, surten més al carrer, l’afició està més involucrada», assegura l’esportista de 22 anys, que té al cap Tòquio 2020.
Temes:
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Trump no beu però té "personalitat d’alcohòlic"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Consultori de parella Rosa Rabbani, psicòloga: "El criteri per anar o no El criterio para ir o no al dinar de Nadal amb la teva família política és pensar en la teva parella"
- Una nova guerra dels dos grans Florentino i Laporta se les tenen
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Garagarza reapareix a la ciutat esportiva de l’Espanyol després de l’infart
- igualtat de gènere Dones en Joc impulsa el paper de la dona en el món de l’esport
- Un Punter demolidor salva la ratxa en la tercera pròrroga
