DENÚNCIA A LA POLICIA
La infanta Elena pateix un robatori al seu domicili
Els lladres només es van emportar les bicicletes de la germana del Rei i els seus dos fills
elena /
La infanta Elena ha patit un robatori al seu domicili, al barri del Niño Jesús, a pocs metres del parc d'El Retiro. Afortunadament, ni Elena ni la seva filla, Victòria Frederica, eren a casa en el moment de l'atracament. Tampoc hi havia Felip Joan Froilà, que des de fa un parell d'anys viu als Estats Units, on estudia en un internat militar.
Segons 'La Información', la duquessa de Lugo ha tingut "un bon ensurt" i està molt "disgustada". El més estrany de tot és que els lladres només es van emportar les bicicletes d'Elena i dels seus dos fills. Després de l'incident, la germana del Rei ha interposat una denúncia a la policia.
Notícies relacionadesAquest sobresalt se suma a un altre que va patir Elena fa uns mesos, quan va tenir un accident mentre practicava equitació. La germana de Felip va caure mentre muntava a cavall i, després de ser examinada per l'equip mèdic de la Casa del Rei, va ser traslladada a la Clínica Ruber de Madrid amb "danys en un canell".
L'endemà va ser operada d'una fractura de canell i se li va col·locar una placa de titani per reparar els danys causats per la caiguda.
- Indústria Quin tipus de vehicle militar podria fabricar Seat a Martorell?
- Festa del 95è aniversari d’ERC Junqueras demana recolzament a partits, empresaris i agents socials per garantir que Catalunya recapti l’IRPF: «No ens deixeu sols»
- Restriccions vigents La pluja buida Collserola el primer dissabte de tancament per la pesta porcina africana
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
