DENÚNCIA A LA POLICIA
La infanta Elena pateix un robatori al seu domicili
Els lladres només es van emportar les bicicletes de la germana del Rei i els seus dos fills
elena /
La infanta Elena ha patit un robatori al seu domicili, al barri del Niño Jesús, a pocs metres del parc d'El Retiro. Afortunadament, ni Elena ni la seva filla, Victòria Frederica, eren a casa en el moment de l'atracament. Tampoc hi havia Felip Joan Froilà, que des de fa un parell d'anys viu als Estats Units, on estudia en un internat militar.
Segons 'La Información', la duquessa de Lugo ha tingut "un bon ensurt" i està molt "disgustada". El més estrany de tot és que els lladres només es van emportar les bicicletes d'Elena i dels seus dos fills. Després de l'incident, la germana del Rei ha interposat una denúncia a la policia.
Notícies relacionadesAquest sobresalt se suma a un altre que va patir Elena fa uns mesos, quan va tenir un accident mentre practicava equitació. La germana de Felip va caure mentre muntava a cavall i, després de ser examinada per l'equip mèdic de la Casa del Rei, va ser traslladada a la Clínica Ruber de Madrid amb "danys en un canell".
L'endemà va ser operada d'una fractura de canell i se li va col·locar una placa de titani per reparar els danys causats per la caiguda.
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Radiografia de la vulnerabilitat BCN va arribar al novembre al rècord de 1.784 persones dormint al carrer
- "Pensava que hi seria dos mesos"
- Un dissabte negre Sense entrades… i un pèssim càtering
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Afectacions laborals Els treballadors suspesos per la pesta porcina s’eleven a 458 persones, tots a Osona
- Entrevista Manuela Carmena (exalcaldessa de Madrid): «Si la democràcia fracassa, és normal que els joves vulguin una altra cosa»
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- DADES DE L’INE El preu de la vivenda puja un 12,8% l’últim any i marca el seu creixement més gran des de la bombolla
- Viatge institucional Illa consolida els vincles culturals amb Mèxic perquè sigui el pont de Catalunya amb l’Amèrica Llatina
