Pamela Anderson es veu amb Julian Assange

fcasals37221330 gente combo pamela andersson y julian assange170209164512
L'actriu Pamela Anderson, de 49 anys, i el fundador de Wikileaks Julian Assange, de 45, s'han vist unes sis vegades a l'Ambaixada de l'Equador a Londres, on Assange es troba refugiat des del 2012 després de ser acusat de cometre delictes d'assetjament sexual contra dues dones sueques el 2010. L'última trobada entre tots dos va ser dimarts passat i l'actriu canadenca es va presentar carregada de curiosos regals per al creador de Wikileaks, entre ells uns productes vegans.
Segons informa el 'New York Post', la també model, una de les poques persones que visita el periodista australià, està convençuda de la innocència del seu amic: "A ella li agrada fer-lo somriure. És un gran suport per a ell. Està molt preocupada pel seu benestar i creu que no ha comès cap crim, sinó que ha sigut tractat cruel i injustament", ha explicat el representant d'Anderson a la revista 'People'.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»