RELAX A LES ILLES VERGES
Els Obama, de vacances amb Richard Branson
El matrimoni s'ha reunit amb el magnat britànic per descansar i divertir-se al mar
Ara que han deixat d’assumir les responsabilitats presidencials, Barack Obama i la seva dona, Michelle, s’han pres unes merescudes vacances allunyades de la més rabiosa actualitat. El matrimoni es va reunir amb un bon amic, Richard Branson, amb l’objectiu de descansar i divertir-se. Diverses imatges els mostren completament relaxats durant la seva estada a les illes Verges britàniques.
El matrimoni, acompanyat pel multimilionari britànic, es va dedicar a passejar per les paradisíaques platges de sorra blanca de les illes, practicar kitesurf i navegar en una llanxa.
Per a l’ocasió, l’expresident dels Estats Units va lluir un estilisme còmode: samarreta, pantalons curts, xancletes, ulleres de sol i gorra. Per la seva part, l’ex primera dama també va vestir molt estiuenca, amb una samarreta de tirants, shorts, caftà amb detalls florals i un barret amb estil del qual sortien dues gracioses trenes. Després, i saludant altres turistes, el matrimoni es va dirigir a l’helicòpter del magnat britànic per tornar a l’illa Mosquito, que és propietat privada de Branson.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Els herois que han combatut contra el monstre
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Famosos El youtuber Jordi Wild (40 anys) ho té clar sobre el català: «El castellà ja ha guanyat»
- Acord del Govern espanyol amb Catalunya El PP defineix la quitació del deute del FLA com «una altra amnistia comptable» als independentistes
- Un sector en el punt de mira (i 4) Aquí estan les cases més luxoses d’Espanya, que han duplicat les seves vendes en cinc anys
- Guerra a l’est d’Europa La pau de Trump a Ucraïna fa aigües
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»