SEGONS EL 'DAILY EXPRESS'

El príncep Enric surt amb l'actriu Meghan Markle

Es van conèixer a Toronto, on la jove nord-americana treballa en la sèrie 'Suits'

El príncep Enric podria estar enamorat de l’actriu  Meghan Markle. / EUROPA PRESS

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

De moment no n'hi ha confirmació oficial, però Enric d’Anglaterra està sortint amb Meghan Markle, protagonista de la sèrie 'Suits', segons 'Daily Express', que cita fonts del cercle del príncep. El fill petit de Diana de Gal·les, de 32 anys, està «molt il·lusionat» amb la intèrpret, de 35. 

La parella es va conèixer al maig al Canadà. Ell estava promocionant els Jocs Invictus 2017 a Toronto, on es roda Suits i on resideix Markle. Des d’aleshores no s’han separat. «Enric és més feliç del que ho ha sigut durant anys. Hi ha una enorme química entre ells. Tots dos saben que les coses canviaran quan la relació sigui pública, però també són conscients que no poden guardar el secret garie temps més», recull el diari.

Notícies relacionades

El 'Daily Star' va més enllà i explica que la noia ha viatjat unes quantes vegades al Regne Unit i que s’ha allotjat al palau de Kensington, residència oficial dels prínceps. També que ha conegut els ducs de Cambridge, Guillem i Caterina.

Markle, nascuda a Los Angeles, és filla de mare afroamericana i pare d’ascendència holandesa i li encanta viatjar, cuinar i practicar ioga. Des que Enric va trencar fa més de dos anys amb Cressida Bonas, no se l’havia relacionat amb ningú.