PERMÍS DENEGAT
Woody Harrelson no podrà vendre marihuana a Hawaii
L'actor de 'True detective' volia obrir una botiga amb finalitats terapèutiques

/
Woody Harrelson no podrà vendre cànnabis a Hawaii, el primer estat dels Estats Units que va legalitzar la marihuana amb finalitats terapèutiques. L'actor de 'True detective' era un dels 66 sol·licitants que aspiraven als 8 permisos que concedia el departament de Salut de l'estat per cultivar marihuana amb finalitats terapèutiques. Va fer la sol·licitud al febrer al comtat de Honolulu a nom de la seva companyia, Simple Organic Living, i ara s'ha sabut que ell ha sigut un dels que no han rebut el permís.
En la sol·licitud, els sol·licitants havien de complir, entre altres requisits, ser residents a Hawaii durant més de cinc anys i explicar "una bona anècdota al fumar marihuana" als anys 70. No ha transcendit quina va posar Harrelson, de 54 anys, que el 2000 va haver de declarar davant un jutge per haver tingut a casa una petita plantació de marihuana.
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- L’anàlisi La remuntada mai va ser real
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Dia del Llibre La festa de Sant Jordi d’‘abril’ d’EL PERIÓDICO brinda en honor a les dues ‘superagents’ Carmen Balcells i Antonia Kerrigan
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Tribunals El Suprem ha aplicat la perspectiva de gènere en 26 sentències de violència masclista i agressió sexual des del 2018
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi