Els beneficis de caminar
Els especialistes asseguren que la gent que practica exercici de forma moderada té tendència a viure més.

dgfdfd
Un reportatge de la revista 'Time' confirma que caminar de forma lleugera durant mitja hora, tres o quatre vegades a la setmana és tot el que es necessita per augmentar la resistència física i millorar la salut.
Els especialistes, que col·laboren en el citat article, asseguren que la gent que practica exercici de forma moderada té tendència a viure més. "S'ha estimat que, per cada hora de passeig lleuger, s'afegeix una hora extra a la durada de la vida", destaca la publicació.
Entre els beneficis de caminar, la publicació afirma que prevé els atacs de cor, els trastorns circulatoris, ajuda a dormir, prevé els dolors lumbars, evita l'estrès i la depressió.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura