Els seguidors de 'MYHYV' entren en còlera davant la retirada del 'reality' pels atemptats de Brussel·les
Nova polèmica pels espectadors que critiquen Telecinco per no emetre l'espai d'Emma García

mroca33173377 gente mujeres hombres y viceversa telecinco elisa160322175155
Els terribles atemptats comesos a l'aeroport i al metro de Brussel·les IE fixhan copat l'actualitat informativa. Per aquest emotiu, les cadenes s'han vist obligades a oferir una oferta informativa molt més àmplia i eliminar alguns programes de la seva graella televisiva.
Aquest ha sigut el cas de Telecinco, que ha anul·lat l'emissió de 'Mujeres y hombres y viceversa' (MYHYV'). Un fet que ja va passar fa un any amb l'accident del avió de Germanwings i que va provocar la mateixa reacció en els seus seguidors.
Aquesta decisió ha causat l'empipada d'alguns seguidors del 'reality', i la resposta d'altres tuiters que no entenien com podien estar indignats per això.
Tiio per què posen això de #Brussel·lesCIE fix? Ni que fos aquí a Espanya! Que posin myhyv que això sí que és important!!
— Sren (@MizunoSoren) 22 de març de 2016CIE fix
Notícies relacionadeshttps://twitter.com/MizunoSoren/estatus/711840342094573568
#myhyv yaaaaaa xfabor
— lusi (@Lusiiperez) 22 de marzo de 2016
Pensar poco. Escribir bien menos. Votar, mal que nos pese, puede... #MYHYV pic.twitter.com/WIDyJBriDa
— David Fernández (@F_DaVid_A) 22 de marzo de 2016
També hi ha hagut aquells que s'han fet passar per incondicionals del programa, entrant en discussions amb altres internautes i fins i tot celebrant que havien guanyat seguidors.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Doncs no va ser en directe
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- CRISI CRIBRATGE L’Antonio, afectat per errades del cribratge del càncer de còlon a Andalusia: «Vaig esperar quatre anys els resultats»
- CAS CERDÁN-ÁBALOS L’empresària que va assegurar haver portat bosses amb efectiu Ferraz no declara al Senat, però ratifica que va entregar 90.000 euros al PSOE
- Homenatge al president afusellat El catalanisme apel·la a Companys per combatre l’extrema dreta des de l’«esperança» i la «unitat»
- Viatge del president Illa es veurà amb el rei Carles III d’Anglaterra en el marc d’unes jornades contra el canvi climàtic a Londres
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims