Cate Blanchett fa un parèntesi en la seva carrera com a actriu
La intèrpret vol dedicar-se en cos i ànima als seus quatre fills
Cate Blanchett ha decidit fer un parèntesi en la seva carrera com a actriu per dedicar-se plenament als seus quatre fills (Dashiell John, Roman Robert, Ignatius Martin i la bebé Edith Vivian), que té amb el seu marit, el director teatral Andrew Upton.
La decisió de prendre's el 2016 amb calma, és de l'actriu pensant sobretot en la petita Edith Vivian, que va ser adoptada el març passat.
Notícies relacionadesLa intèrpret australiana ha explicat:"Vam rebre una trucada a principis de l'any i vam adoptar una petita. Estàs en una llista i més endavant et truquen. No saps res del petit que vas coneixeràs», ha explicat l'artista en una entrevista per a 'Harper’s Bazaar'.
A més, Blanchett ha confessat sentir-se novament com la primera vegada que va ser mare, igual que el seu marit, Andrew Upton, tots dos es van sentir encantats de donar una família a un bebè que estava buscant una llar. "No pretenc treballar gaire el 2016", afegeix la guanyadora de dos Oscars, millor actriu de repartiment per 'El aviador' i millor intèrpret amb la seva interpretació a 'Blue Jasmine' (2013).
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez