El culebró d'Andres Velencoso, Úrsula Corberó i Nieves Álvarez, a 'Cuore'
Mentre la model madrilenya no vol parlar sobre la seva relació amb el català, l'actriu assegura que està bé després de la ruptura
mroca32242840 gente portada revista cuore151224112747
Andres Velencoso, Nieves Álvarez i Úrsula Corberó protagonitzen aquesta setmana la portada de 'Cuore'. El model, la seva exnòvia i la seva nova suposada conquista comparteixen primera plana encara que per raons ben diferents. Els dos primers, per no dir ni piu sobre els rumors de la seva més que possible relació. La tercera, per consolar-se amb un amic al deixar clar que la relació amb l'intèrpret de la sèrie de televisió 'B&b' (Tele 5) està liquidada.
La revista, que s'entrega aquest divendres amb EL PERIÓDICO per un euro, ofereix una sèrie d'imatges de la model madrilenya esperant a l'estació de l'AVE de Barcelona, on va fer una sessió de fotos i de passada va aprofitar per veure's amb Velencoso, que com ella, ni confirma ni desmenteix l'afer.
El setmanari també destaca que Velencoso es dedica aquests dies a "escalfar les xarxes socials pujant fotos seves marcant abdominals, en roba interior o al gimnàs.
Malgrat que fonts pròximes a la parella neguen la relació, assegurant que només són vells amics, el silenci alimenta els rumors i tot indica que han convertit l'amistat en amor. A més d'amagar-se, la poca naturalitat amb què estan portant la seva relació fa sospitar que aquesta podria ser alguna cosa més especial del que volen fer creure.
Per un altre costat, Úrsula Corberó, l'ex de Velencoso, ha sigut l'única a parlar obertament. Segons 'Cuore' quan se li pregunta per la ruptura, ella contesta: "Estic bé. No em moriré, ni s'acaba la vida". Quant a l'idil·li de Velencoso amb Álvarez, és contundent. "Per què no l'hi pregunteu a Andrés?, diu.
Notícies relacionadesLa publicació del grup Z recull també algunes fotografies de Corberó consolant-se de la seva ruptura amb un amic, el fotògraf Rubén Vega, amb qui ha treballat en nombroses ocasions.
- Revisió ambiental al Govern Catalunya avança en renovables i ZBE però encalla en la llei de residus
- EL FUTUR DE LA MOBILITAT A BCN La llei del taxi es posa en mans de vuit ponents
- COMPTES MUNICIPALS Collboni aconsegueix que el pressupost entri en vigor l’1 de gener
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Cinc dies de pluja omplen els pantans catalans al 82%
- TRANSPORT El metro culmina el seu centenari amb un viatge virtual a Diagonal
