MUSA AMIGA
Winona Ryder, model irreconeixible de Marc Jacobs
L'actriu de 'La edad de la inocencia' és la imatge de la campanya 2016
Winona Ryder, imatge de Marc Jacobs. /
Winona Ryder és la nova imatge de Marc Jacobs per a la campanya 2016. Una foto penjada a Instagram ho acredita, encara que s'ha de fer una acte de fe perquè l'actriu està irreconeixible a la fotografia oficial per a la marca del seu amic modista. David Sims és l'autor de la foto, inspirada en la pel·lícula de 1961 'El año pasado en Marienbad', un dels films preferits del dissenyador.
Marc Jacobs escriu a Instagram que Ryder és la seva estimada amiga des de fa més de dues dècades i mitja, una dona "impressionant, bella i extraordinàriament talentosa". A més, explica que l'ha escollit perquè, igual que la protagonista d'aquell film, Delphine Seyrig, encarna l'estil "'cool', elegant i 'chic' atemporal".
Notícies relacionadesRyder ha explicat a 'Allure': "És fantàstic, i un gran honor. El que m'encanta de Marc (i hi ha moltes coses) és que tots dos tenim una inclinació molt similar a èpoques passades, i la història de la moda i la cultura".
ATRAPADA ROBANT ROBA EL 2001
Han passat prop de 14 anys des que Ryder va ser arrestada per robar productes de disseny en una botiga per valor de 5.560 dòlars (uns 5.100 euros), entre ells, un suèter de Marc Jacobs que valia 760 dòlars (uns 700 euros).
- Estrena de cine La política actual, segons Torrente
- Compte enrere dels premis de Hollywood ‘Sirat’, del tràngol a la realitat
- Pedro Almodóvar: "Amb el poder que té, un director pot fer molt mal al seu voltant"
- Televisió La plataforma Movistar Plus+ tanca el 2025 amb 278.000 nous clients
- Les eleccions blaugrana Limak fa i desfà
