'CAMEO' SORPRENENT
Ronaldo debutarà en el cine de la mà de Scorsese
El crac del Madrid tindrà un paper petit a 'El Manipulador', sobre la vida del milionari Alessandro Proto
Martin Scorsese ha fitxat Cristiano Ronaldo per a la seva pròxima pel·lícula, ’El Manipulador’.
Com ja han fet abans altres futbolistes com David Beckham, Cristiano Ronaldo també prova sort en el món del cine, i ho farà amb tota la pompa, de la mà d'un dels grans del setè art, Martin Scorsese.
El jugador del Madrid tindrà un paper petit a 'El Manipulador', el pròxim projecte del director de 'Taxi Driver', 'Toro salvatge', 'Casino', 'Infiltrados' o 'El lobo de Wall Street'. El film explicarà la vida del magnat italià Alessandro Proto, que, al seu torn, és el personatge que va inspirar el personatge de Christian Grey, de '50 ombres d'en Grey'.
Es dóna la coincidència que Ronaldo va comprar una mansió a l'exclusiva 'Trump Tower' que anteriorment pertanyia a Proto i que Scorsese utilitzarà per a la localització de la pel·lícula.
- El rearmament espanyol L’Exèrcit prepara les seves tropes de muntanya per al combat de l’Àrtic
- Dades del Govern Una de cada 10 ocupacions el 2025 va ser en primera o segona residència
- Pilar Alegría: "El PP no és el dic a la ultradreta, n’és la porta d’entrada"
- Audiència Nacional Un testimoni del cas Pujol: "Tenir compte a Andorra era quasi tradició familiar"
- Cas Koldo Ábalos es jubila per mantenir la seva família i pagar la seva defensa
