Desfilada de famosos a l'estrena de Cirque du Soleil a Port Aventura
Una llarga llista de cares populars del cine, el teatre i la televisió assisteixen a l'inici de la segona temporada del famós circ canadenc al 'resort' de Tarragona

Un moment de l’espectacle ’Amaluna’ de Cirque du Soleil, ahir a la nit a Port Aventura. /
L'estiu ha trobat una cita del famoseig amb l'estrena de la temporada que Cirque du Soleil i Port Aventura van iniciar l'any passat i van prosseguir ahir. L'espectacle 'Amaluna' del famós circ canadenc va inaugurar ahir a la nit la temporada amb una alfombra vermella de convidats per la qual van passar actors, cantants i una llarga llista de cares populars, conegudes la majoria per les sèries i els concursos de televisió.
Bimba Bosé, que l'any passat es va perdre l'espectacle perquè el seu vol va arribar tard, va posar ahir a la nit radiant amb una camisa de pics blancs i una cabellera pèl-roja. Però un dels més desitjats a l'hora de posar i d'aconseguir alguna foto va ser l'actor, director teatral i presentador Àngel Llàcer, que les últimes setmanes està triomfant amb el programa 'Còmics' que emet TV-3.
Pel recinte reservat a les cares populars de la pantalla, el teatre, la passarel·la o altres mitjans també va posar amb discreció l'actor Lluís Homar; el 'showman' Manel Fuentes es va oferir als fotògrafs amb la seva parella, i també van posar molt juntets l'extennista Àlex Correjta i la model Martina Klein, ella molt discreta i ell amb unes vambes blanques.
Tapes i alfombra vermella
Vestides amb més sofisticació es van parar davant els fotògrafs la presentadora i actriu Sonia Ferrer; Rosario Mohedano, neboda de Rocío Jurado; i la cantant Gisela. També van disfrutar de les tapes prèvies a l'espectacle l'actor Joel Joan i la periodista Carolina Ferre, entre altres nombrosos convidats vips.
Fora de l'alfombra vermella però sota la mateixa carpa blanca de Cirque du Soleil, que es va omplir amb gairebé 2.500 convidats, hi havia bona part dels polítics del territori i, al capdavant d'ells, el flamant nou conseller d'Interior, Jordi Jané.
Notícies relacionadesTots ells van disfrutar d'un espectacle de dues hores que, com acostuma a passar amb les obres de Cirque du Soleil, transcorren en menys temps. Després de passar per Madrid, Port Aventura és la segona parada a Europa de l'obra 'Amaluna', que es representarà al complex turístic de Vila-seca i Salou fins al 23 d'agost.
Si l'any passat 'Kooza' va deixar bocabadats la gran majoria dels més de 100.000 espectadors que el van veure a Port Aventura, els promotors preveuen superar la xifra amb 'Amaluna'. L'obra, en què participen 46 artistes de 13 nacionalitats diferents, enlluerna pel desplegament lluminós, musical i de vestuari, però sobretot per la brillant execució dels protagonistes dels diferents números circenses.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»