ACTUACIÓ POLÈMICA
Austràlia amenaça de sacrificar els dos gossos de Johnny Depp
L'actor va introduir il·legalment al país els animals, que van viatjar amb ell en el seu 'jet' privat

Johnny Depp i la seva nòvia, Amber Heard, aquest dijous a Tòquio, on l’actor ha viatjat des d’Austràlia per promocionar la seva última pel·lícula, ’Mortdecai’. /
'Pistol' i 'Boo', els dos gossos de raça Yorkshire de Johnny Depp, han sigut amenaçats per les autoritats de Canberra (Austràlia) de ser sotmesos a eutanàsia si no tornen immediatament a Hollywood, perquè la seva entrada al país es va produir il·legalment perquè van viatjar amb l'actor en el seu 'jet' privat.
L'estrella de cine es troba a Austràlia amb motiu del rodatge de la cinquena entrega de la saga de 'Piratas del Caribe', titulada en anglès 'Dead men tell no tales'.
L'actor ha sigut amonestat per les autoritats: "No perquè sigui Johnny Depp pot obviar la llei", ha declarat aquest dijous als periodistes el ministre d'Agricultura, Barnaby Joyce.
Austràlia imposa un reglament molt estricte sobre l'entrada i sortida dels animals al seu territori per evitar la propagació de malalties. Els gossos i els gats procedents dels Estats Units, per exemple, han de ser sotmesos durant 10 dies a quarantena.
"Hi ha un procediment segons el qual els viatgers que volen portar animals han d'obtenir autoritzacions, els animals són sotmesos a quarantena i després els poden recuperar", ha afegit el ministre.
Notícies relacionades"'Pistol' i 'Boo' han de tornar als Estats Units", ha afegit el ministre, "els ha de reenviar o ens veurem obligats a practicar-los l'eutanàsia".
El ministre d'Immigració, Peter Dutton, va intervenir també en la polèmica: "És un problema greu", ha dit a Radio Fairfax. "Qualsevol delicte contra la bioseguretat pot tenir conseqüències importants".
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat