Mariló defensa la gestió de l'Ebola d'Ana Mato durant l'entrevista amb el marit de Teresa
Javier Limón assegura que no consentirà que "tirin tota la merda" a sobre de la seva dona
Mariló Montero, la popular presentadora de 'La Mañana" de TVE, ha estat l'encarregada d'entrevistar Javier Limón, el marit de l'auxiliar d'infermeria infectada per Ebola, Teresa Romero, en la seva primera aparició televisiva.
Mariló ha defensat reiteradament al llarg de l'entrevista la gestió de la ministra Ana Mato i ha banalitzat les declaracions del conseller de Sanitat de Madrid, Javier Rodríguez, que va acusar l'auxiliar d'infermeria d'amagar informació. Mariló a més no s'ha cansat d'assenyalar que bé que està Espanya en comparació amb els Estats Units i la dura feina de la ministra i el Govern.
La presentadora li ha dit a Limón que "és lleig judicialitzar una cosa que és un exemple mundial", i ha afegit que "hauria d'estar agraït perquè li han salvat la vida a la seva dona".
Notícies relacionadesMariló a més li ha preguntat si "¿no compensa això per viure en pau?" i que "¿per què no va rebre una persona que li va oferir una altra vegada el perdó?", en relació amb la negativa del marit de rebre el conseller en una visita a l'Hospital Carles III.
Javier Limón, visiblement nerviós durant tota l'entrevista encara que contundent en les seves respostes, ha contestat que "li han tirat tota la merda a sobre a ella -- en referència a Teresa Romero --" i ha sentenciat: "Que siguem de classe treballadora no implica que ho consentim" (vegeu entrevista completa).
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Comunitat Valenciana Mazón, a 24 hores d’amarrar un sou públic de 150.000 euros
- El truc infal·lible per treure les taques de suor del coixí
- Reactivada la recerca de dues persones que haurien caigut al riu Foix a Cubelles
- Continua la recerca dels dos desapareguts a Cubelles La dana a Catalunya deixa inoperatiu l’hospital de Vilafranca, que estarà tancat tres setmanes