La cara més natural de julia Roberts
L'actriu és la nova imatge de la firma Calzedonia
La marca de llenceria Calzedonia estrena 'Life is a journey', la campanya per a aquesta tardor-hivern 2014 i com cada temporada ho fa en gran. En aquesta ocasió ha comptat amb l'actriu internacional Julia Roberts per al seu nou anunci de televisió en què interpreta el món d'una dona.
Delicadesa, paisatge i feminitat són tres dels adjectius amb què podríem definir l'anunci de la firma italiana, una producció cinematogràfica molt cuidada que comença en forma de somni a Escòcia i finalitza a París.
La intèrpret de 'Blancanieves' llueix un 'look' i maquillatge molt natural i el somriure que la fa única apareix espectacular. La catedral de Notre Dame, el Sena o la torre Eiffel són alguns dels emblemàtics escenaris d'aquest viatge que acaba amb l'alba en una bonica casa de camp als afores de Florència.
- Maltractament a GENT GRAN La fiscalia investiga una vintena de casos d’abús econòmic d’avis
- Relleu a l’entitat / La nova junta directiva Teresa Garcia-Milà, primera dona que assumeix la presidència del Cercle
- Dues netes aprofitades: les acusen de robar 85.000 euros a la seva àvia
- Memòria econòmica La productivitat per hora treballada puja però els salaris reals baixen
- Pardo de Vera va cedir contractes de 6,8 milions a una firma a petició de Koldo
- Lloguer Tres consells fonamentals per firmar un contracte de lloguer i no emportar-te sorpreses
- Educació Catalunya planteja canviar les proves de competències bàsiques per fer els seus resultats «científicament comparables» any rere any
- Després de l’aval del TC Puigdemont carrega contra el Suprem i l’acusa d’«estafa democràtica» per no aplicar l’amnistia
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona refinança a llarg termini el 40% del deute de l’Espai Barça
- HOSPITAL GREGORIO MARAÑÓN Boda a l’uci: l’Esther i el Javier es donen el ‘sí, vull’ en una emocionant cerimònia organitzada pels sanitaris