Scarlett Johansson es torna a ficar dins de la pell de Marilyn Monroe
L'actriu protagonitza la nova campanya cosmètica de Dolce & Gabbana

Scarlett Johansson es torna a ficar dins de la pell de Marilyn Monroe /
Scarlett Johansson torna a ser Marilyn Monroe per a Dolce&Gabbana. La firma italiana ja va llançar el 2009 una línia de cosmètics inspirada en l'actriu de 'Ningú no és perfecte'.
La nova Perfect Mono Intense Cream Eye Colour torna a homenatjar la temptació rossa. La campanya, que està realitzada pels fotògrafs Mert Alas i Marcus Piggott, sortirà a la llum el 19 d'agost vinent.
La intèrpret del film de ciència-ficció 'Under the skin' ha afirmat que la gravació va ser fantàstica: "Va ser meravellós, era com fer una petita pel·lícula, molt divertida, que és una espècie de tribut a Marilyn (Monroe) i al vell Hollywood, però amb un toc fresc", diu Scarlett, que està embarassada del seu primer fill.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escalada Bany de masses per a Alberto Ginés anant cap a la final mundial
- Clàudia Pina hi posa l’art
- Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas després d’informar-ne Montoro
- L’exministre va rebre informació confidencial sobre la jutge del cas dels eros a Andalusia
- El correu de la cúpula d’Hisenda a l’exministre del PP mesos abans de la detenció de Rato