Retirada una escultura de Spiderman per estar erecte a Corea
L'artista volia donar al superheroi un aspecte "natural d'una manera simpàtica"

Imatge de l’Spiderman erecte a la façana del centre comercial. /
Un centre comercial de Corea del Sud ha retirat una escultura que presidia una de les seves façanes per mostrar el superheroi Spiderman erecte, segons un portal coreà. La curiosa escultura és obra de l'artista coreà Eunsuk Yoo, que volia donar al superheroi un aspecte "natural d'una manera simpàtica". L''Spiderman erecte' ha estat retirat per les queixes d'alguns dels clients del centre comercial.
Criticat
L'escultura, que estava a la façana des de feia gairebé un any, ha generat molts comentaris i critiques a la xarxa. Una de les crítiques dels usuaris d'aquest centre comercial és que la prominència, poc apreciable a peu de carrer, assenyalava justament un parc infantil. L'autor lamenta les queixes però entén que la seva obra pot resultar ofensiva.
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Tres ferits en caure part de l'estructura de l'escenari d'un festival de jotes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- La Terrrazza compleix 30 anys a l’aire lliure
- L’Ustrell s’encén
- Sota l’influx de Saturn