Carlota Casiraghi brilla en la festa de Gucci
La firma italiana va presentar la seva línia de maquillatge

Carlota Casiraghi brilla en la festa de Gucci
Amb un vestit gris amb escot creuat de Gucci, Carlota Casiraghi ha brillat davant els mitjans com a imatge de la nova línia cosmètica de Gucci.
Amb un sopar privat en honor a la filla de Carolina de Mònaco, Gucci ha celebrat el llançament de la seva línia de maquillatge a l'Hotel Carlyle de Nova York. La vetllada organitzada per la directora creativa de Gucci, Frida Giannini, ha comptat amb nombrosos convidats entre els quals hi ha Solange Knowles, la princesa Alexandra de Grècia, Atlanta de Cadenet, Poppy Delevingne, Miroslava Duma, Tali Lennox, Scott Schuman, Anja Rubik, Jessica Springsteen i Rachel Zoe.
"Per a mi, la bellesa i la moda van sempre de la mà. Una no existeix sense l'altra. El maquillatge és un element clau per al desenvolupament de negoci de Gucci, ajuda a comunicar l'essència de la dona Gucci. Els ulls, la pell, els llavis, són com accessoris, en conjunt creen un 'look' inconfusible", afirma Giannini. El colofó de la vetllada ha estat la projecció de la campanya de publicitat protagonitzada per Carlota Casiraghi i una actuació especial de Say Lou Lou.
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- El gall de la plaça d’Espanya
- Permís denegat Israel impedeix l’entrada a Collboni en el seu primer viatge oficial al Pròxim Orient
- Alt Empordà Un ajuntament català suspèn un rodatge a un cineasta tarragoní acusat d’agressió sexual a una menor
- L’inici de la ronda espanyola La Vuelta reafirma la internacionalització del ciclisme
- L’inici de la ronda espanyola El ciclisme i les banderes
- Polèmica presència de l’equip d’Israel
- L’inici de la ronda espanyola Jordi Masquef, alcalde de Figueres: "La Vuelta va més enllà de la marca Espanya"
- Crisi migratòria Bolaños avisa a Prohens que ha de complir la llei i acollir menors