La síndrome postpòlio, en el diari d'aquest dissabte
Un desnonament als 104 anys, l'aniversari del Fòrum i l'acústic de Cesc Freixas són altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA destaca les reivindicacions per la síndrome postpòlio a través del projecte Entre Tots. Tres afectats parlen sobre la seva experiència.
A Madrid, una dona de 104 anys està a punt de ser desnonada del pis on viu des del 1939 en règim de lloguer de renda antiga, una història en què aprofundeix el suplement 'Més Periódico' d'aquest diumenge.
Notícies relacionadesA Barcelona, es compleixen 10 anys del Fòrum de les Cultures, i el fracàs de la cita cultural ha enterbolit el projecte arquitectònic del Fòrum, en què es van invertir 2.000 milions d'euros.
Cesc Freixas publicarà el nou disc, 'Protesta', dimarts, i el presentarà el 23 de maig a la sala Music Hall de Barcelona.
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Riscos a la Franja La mort continua present a Gaza malgrat la treva: atacs israelians, tones d’explosius sense detonar i fam
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Entrevista Francesc-Marc Álvaro (ERC): «Vox ha rehabilitat la figura de Franco»
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Magnat de Silicon Valley Larry Ellison, l’oracle de Trump i «amo de tot» que somia controlar TikTok i els mitjans dels EUA
