La nòvia de Neymar, Bruna Marquezine, causa furor al Camp Nou

L'actriu de telenovel·la no té previst quedar-se gaire temps a Barcelona perquè ha de seguir treballant a la televisió brasilera

La nòvia de Neymar causa sensació a Barcelona / ATLAS / Foto: JOAN CORTADELLAS

1
Es llegeix en minuts

Neymar, el segon jugador més car de la història del Barça, no ha estat sol durant els actes de presentació com nou jugador blaugrana. L'astre brasiler va volar des de Rio amb part de la seva família, un grup d'amics i també amb la seva jove nòvia, la model Bruna Marquezine, de 17 anys, que va causar furor al Camp Nou.

Notícies relacionades

Encara que fa aproximadament un any que surten, la parella va confirmar la seva relació el mes de febrer passat durant els carnavals de Rio, en què ella va participar. Tots els rumors apunten que el fitxatge del Barcelona viurà sol en una casa pròxima al mar, ja que és una de les seves grans passions de l'exjugador del Santos. La model no podrà quedar-se gaire temps amb el seu nòvio perquè ha de seguir treballant a la televisió brasilera, encara que sí que té previst visitar sovint el seu noi.

La maniquí i actriu de telenovel·la, que compta amb 700.000 seguidors a Twitter, des de petita està acostumada als focus. Va començar el seu periple al món de la televisió amb tan sols vuit anys al culebró de Rede Globo 'Mulheres apaixonadas' (Dones enamorades) l'any 2003. I, malgrat la seva joventut, la brasilera ja ha participat en 13 sèries televisives com 'América', 'Cobras e Lagartos' o 'Deseo prohibido'.