SARCASME A LA XARXA
Una cançó sobre Catalunya composta pel 'primo de Zumosol' triomfa a Twitter
La peça titulada 'Som Catalunya' ha desencadenat tota mena de bromes entre els tuiters, que asseguren que sembla un gag del 'Polònia'
"LaCatalunya 'freak' també existeix". Així es feia broma aquest dimarts aTwittersobre un vídeo emès al matí a'Els matins' deTV-3, on apareix un grup cantant'Som Catalunya'. La cançó està composta perSergio Medialdea, (el que un dia va ser 'primo de Zumosol') i part de la lletra és "som un país que no vol cap guerra", "mirem amb orgull la senyera, com una mare la portem al cor" o "Catalunya crida vull ser una nació".
Medialdea va compondre la peça l'any 2006, al principi "com un poema", però més endavant li va posar música.Medialdeaexplica en el programa que ha trigat sis anys a donar-la a conèixer perquè, en un inici, no va prosperar. No obstant, creu que aquest any, amb la massiva manifestació de la Diada, podia tenir molt de futur.
Notícies relacionadesEl cantant portava la cançó en qüestió "sonant a tota pastilla" al cotxe i a un taxista el "va entusiasmar", i va demanar que l'hi enviés. A partir d'aquí, Medialdea es va animar, i la va tornar a rellançar.
Broma a la xarxa
Els tuiters han difós la cançó i l'actuació en el programa i han fet broma amb la lletra, la posada en escena i l'estètica. Des de la ironia, han assegurat que semblava "un gag de 'Polònia'o d''APM" i apel·len a l'afer 'Bestiari' demanant que destitueixin la directora del programa. En definitiva, molts asseguren, que com a tot arreu, a Catalunya també hi ha "caspa".
Gag de @poloniatv3 amb el taxista, el Toyota Prius i el cantant, si-us-plau! http://t.co/3bzSo24s #somcatalunya @pacoescribano @soler_toni
— Marta Berenguer (@toneta) 23 de octubre de 2012
Entre el #SomCatalunya d'Els Matins de TV3 i l'espot electoral de PxC... No sé què triar. #quinpaísdemerda
— Cesk Freixas (@ceskfreixas) 23 de octubre de 2012
Ens mereixem totes les plagues bíbliques. #SergioMedialdea #SomCatalunya
— Guillem Ramos-Salvat (@ramossalvat) 23 de octubre de 2012
L'Audiència Nacional investiga "Els matins" per #SomCatalunya
— Jordi Novell (@jordinovell) 23 de octubre de 2012
#OMFG El vídeo de #SomCatalunya el posaran a l' @APMTV3 de l'Europa de l'Est quan se'n vulguin enfotre de nosaltres.
— JRoca_Font 🎗#MésOMenysEnsEnSortirem (@Dallonses) 23 de octubre de 2012
Però, però... per què canten d'aquesta manera papa? Per què ballen aixís?? #somcatalunya
— Sergi Ribé Pujol (@sergiribe) 23 de octubre de 2012
- Frau tecnològic Així són les ulleres intel·ligents que s’han utilitzat en diversos exàmens de conduir: la Guàrdia Civil avisa de les d’infraccions molt greus que es poden estar cometent
- Diada del llibre i la rosa El 23 d’abril, Sant Jordi, serà festiu només en aquests llocs: què passa a Catalunya?
- Eix turístic La Rambla serà la primera Zona d'Excel·lència de Terrasses de Barcelona el 2027 i tindrà 322 taules
- Gira mundial ¿Quins famosos participaran al confessionari de Rosalía durant el 'Lux Tour' a Barcelona?
- Els efectes a la UE La derrota d'Orbán a Hongria obre la porta a desbloquejar l'ajuda a Ucraïna i les sancions a Rússia
