El zoo de Washington plora la mort del seu cadell de panda gegant
Els cuidadors van descobrir que la cria havia mort al sentir l'esgarrifós crit de la seva mare, Mei Xiang
Les femelles de l'espècie només ovulen durant 36 hores a l'any
Una setmana després d'haver nascut, aquest diumenge passat va morir lacria de panda gegant delZoo de Washington. Malgrat la passió amb què l'havien cuidat, el cadell deMei Xiangno se n'ha pogut sortir.
De moment es desconeix la causa que ha provocat la mort, ja que el cadell estava en bones condicions físiques --tot i pesar menys de 100 grams--, i no presentava signes de traumes ni infeccions. Els seus cuidadors van descobrir que havia mort al sentir un esgarrifós crit de la seva mare.
"Amb el cor trencat compartim que hem perdut el nostre petit cadell de panda gegant", ha dit en un comunicat el Zoo.
Per inseminació artificial
Mei Xiang, de 14 anys, va tenir cinc embarassos fallits abans de donar a llum aquesta cria, que va ser concebuda a través d'inseminació artificial després que ella i el mascle del zoològic, Tian Tian, no aconseguissin aparellar-se.
Només un cadell de panda ha sobreviscut en aquest zoològic anteriorment.
Els pandes gegants estan en perill d'extinció i en captivitat tenen moltíssims problemes per reproduir-se. Les pandes gegants femelles femenines solament ovulen durant 36 hores cada any.
- Educació L’exemple de Brian, jove gitano que es va treure l’ESO mentre es llevava d’hora per ajudar els seus pares i ara estudia Informàtica: "Sempre reps el que dones"
- L’animal més letal del planeta: mata més que les guerres i encara el subestimem
- Dues veïnes de Sabadell demanden la Sareb després que els reclamessin 3 milions d’euros per una hipoteca que no van sol·licitar
- Alimentació Les nutricionistes coincideixen sobre l’alvocat: "És un dels aliments clau per als corredors"
- Cimera a Barcelona Sánchez i Lula exhibeixen la seva aliança anti-Trump amb la firma de 15 acords: «Quan es produeixen retrocessos en democràcia, apareix el feixisme»
