família nombrosa
Uma Thurman, mare per tercera vegada als 42 anys
La nena és fruit de la relació de la musa de Tarantino amb el financer suís Arpad Busson

L’actriu Uma Thurman amb la seva parella, el financer Arpad Busson, en una imatge del 2009. /
L'actriu nord-americanaUma Thruman hadonat a llum aquest diumengeel seu tercer fill, una nena,la primera que té amb la seva actual parella, el financer suísArpad Busson.
Així ho ha confirmat un portaveu de l'estrella de Hollywood, que ha precisat a la revista 'People' que tant la mare com la nena es troben bé.Thurman, de 42 anys, s'ha convertit en mare per tercera vegada al donar a llum una nena, el primer fill fruit de la seva actual relació amb el financer suís.
La protagonista de cintes de Tarantino, com 'Pulp Fiction' o 'Kill Bill' ja té dos fills del seu matrimoni amb el també actorEthan Hawke, una noia de 14 anys i un nen de 10. Per la seva part, Bussson té dos fills de la seva anterior relació amb la model australiana Elle MacPherson, un nen de catorze anys i un nen de deu.
Festa prenatal
Una de les últimes aparicions de l'actriu va ser fa un mes en una festa prenatal organitzada per la seva germana, Taya Thurman, a la qual van anar cares conegudes com Debra Messing o Will Chase.
Thurman i Busson, de 49 anys, van començar la seva relació sentimental el 2007 i, després d'una breu separació el 2009, han estat junts des d'aleshores.
L'actriu acaba d'estrenar la cinta 'Savages', del director Oliver Stone, un drama sobre el món del narcotràfic entre els Estats Units i Mèxic protagonitzat per l'actor John Travolta.Té també pendent per al desembre l'estrena de 'Playing the field', comèdia dramàtica de l'italià Gabriele Muccino en què comparteix cartellera amb Catherine Zeta-Jones i Jessica Biel.
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- Igualada i Manresa seran punts de trobada d'una nova plataforma de cites ràpides en català per buscar l’amor de proximitat
- Assassinat sense resoldre ¿Per què l’ADN del jersei d’Helena Jubany fa un gir al cas i obre la porta a un judici?
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona anuncia la sortida del director de comunicació Àlex Santos
- Llançament discogràfic La tornada de Mazoni: «Hi ha un punt en la teva carrera que és perillós: quan ja no ets novetat i tampoc ets una llegenda»
- Cinema ‘Sîrat’, ‘Romería’ i ‘Sorda’, preseleccionades per als Oscars
- Un tiet dels germans Márquez detingut per un cas d'assassinat que s'instrueix a Solsona