A partir de les 15.00 hores
La caiguda del PIB en el segon trimestre, a 'El informativo'
La llista de fàrmacs que seran exclosos del finançament públic, un altre tema destacat
L'informatiud'EL PERIÓDICO destaca la intensacaiguda del PIB registrada en el segon trimestre i la posició unitària de Mariano Rajoy i Alfredo Pérez Rubalcaba un dia abans de l'inici del crucialConsell Europeu. A més, la ministra de Sanitat presenta una llista de456 fàrmacs menorsque seran exclosos del finançament públic.
Lallum tornarà a pujar a partir de diumenge per a 20 milions d'usuaris. A Catalunya, elsondeig de la Generalitat revela que les retallades passen factura a CIU, el PSC i el PP. Entre altres informacions, els Mossos detenen un grup de presumptes estafadors que es feien passar per xeics àrabs.
Enesports, Espanya i Portugal es juguen avui una plaça per a la final de l'Eurocopa. I en música,Chambaoofereix un acústic exclusiu a EL PERIÓDICO.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Segons la Cambra ¿Com afectarà Catalunya la guerra comercial?: 1.000 milions d’euros en vendes, menys contractacions i vi i oli més barats
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?