Més diners per a Bankia i la mort de Robin Gibb a l'informatiu
El sector educatiu públic prepara la seva primera vaga conjunta
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la relativa calma econòmica d'avui i l'anunci de Guindos segons el qual Bankia necessita 7.000 milions més per al seu sanejament. Les protestes a Chicago per la cimera de l'OTAN acaben amb 45 persones detingudes.
Doble commoció a Itàlia pel terratrèmol a l'Emília-Romanya i l'atemptat amb explosius que va acabar amb la vida d'una adolescent. La policia ha difós una foto del sospitós. A Espanya, avui s'obre el termini per a les preinscripcions de la FP en la prèvia de la primera vaga conjunta de tota l'educació pública.
Notícies relacionadesA més, preparatius de la cerimònia d'entrega del guardó del Català de l'Any, que tindrà lloc demà i al qual seguirà el Sopar de l'Any, amb plats dels 10 millors cuiners de Catalunya.
Nou cop per al món de la música amb la mort del cantant de Bee Gees, Robin Gibb. A més, Diego Torres interpreta en un acústic exclusiu per a EL PERIÓDICO la cançóEn un segundo.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos