A PARTIR DE LES 15.00 HORES
Les conseqüències de la crisi de Bankia, a 'El informativo'
Tot a punt per a la final de l'Europa League entre l'Atlètic de Madrid i l'Athletic
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el daltabaix financer provocat per la crisi de Bankia i la sessió de control al Govern al Parlament. També aborda el desallotjament per part dels Mossos de l'històric centre social La Rimaia, que ha tingut lloc aquest matí a Barcelona.
Entre altres informacions, divendres obre a la capital catalana el museu de cànnabis més gran del món i els smartphones de Movistar comptaran amb una nova aplicació que integra nombrosos serveis.
En esports, Carles Puyol desmenteix que es retiri i Bucarest acull avui la final de l'Europa League entre l'Atlètic de Madrid i l'Athletic Club.
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- ¿I si absolen el fiscal?
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Gemma Mengual: "Vam ser conillets d’Índies i vam fer coses que ara no es farien ni de conya"
- Mobilitat Catalunya aposta pels trens de 100 metres d’Alstom i deriva els de 200 metres d'Stadler a Madrid
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: El sentit de la justícia
- Crim sense aclarir L’ADN d’Ana Echaguibel no coincideix amb les restes genètiques del jersei d’Helena Jubany
- ACTUALITAT BLAUGRANA Messi visita l’interior del Camp Nou: «Un lloc que trobo a faltar amb l’ànima»
- Universitat de Girona La UdG construirà nous equipaments i n’ampliarà als campus de Montilivi i Barri Vell
- Abusos a l’Església El Vaticà investiga per pederàstia el bisbe de Cadis quan dirigia el seminari de Getafe