A PARTIR DE LES 15.00 HORES
Les manifestacions de l'1 de Maig a El Informativo d'EL PERIÓDICO
El resum televisat de l'actualitat recull la protesta contra el pagament dels peatges
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca aquest dimarts les manifestacions delDia del Treball, centrades en les protestes per les retallades i la reforma laboral. També jornada de protesta contra el pagament del peatge a les autopistes catalanes que coincideix amb el retorn delpont de l'1 de Maig.
A més, s'han conegut nous aspectes del pla d'estabilitat que el Govern ha remès a Brussel·les per a la seva aprovació, com la proposta que els funcionaris no cobrin el sou complet en els primers 90 dies de baixa. En elcas Nóos,Iñaki Urdangarin i el seu exsociDiego Torres intentaran negociar declarar-se culpables per evitar la presó.
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- ¿I si absolen el fiscal?
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Gemma Mengual: "Vam ser conillets d’Índies i vam fer coses que ara no es farien ni de conya"
- Mobilitat Catalunya aposta pels trens de 100 metres d’Alstom i deriva els de 200 metres d'Stadler a Madrid
- Multireincidència Junts demana un pla específic contra la multireincidència per les comarques de Girona
- Nou model de finançament Junts creu que ERC s’hauria de «plantar» després de dilatar la llei perquè Catalunya recapti l’IRPF: «Sánchez incompleix»
- Estratègia 2030 El Govern d’Illa destinarà 1.000 milions d’euros a accelerar el desplegament de la IA a Catalunya
- Política Orriols es planteja treure Ripoll del sistema comarcal de recollida de residus
- Retencions de trànsit El Govern treballa en un nou sistema d’avisos per accidents i inundacions a les carreteres catalanes
