ES VAN CASAR LA SETMANA PASSADA
Carolina Cerezuela penja a Twitter una foto del seu casament
L'actriu posa amb Carlos Moyà i la seva filla, Carla, amb el Mediterrani de fons
Carolina Cerezuela amb Carlos Moyà i la seva filla, Carla, a Llucmajor, el dia del seu casament.
L'actriuCarolina Cerezuela ha penjat al seuTwitter una foto del seu casament civil ambCarlos Moyà, dijous passat a l'Ajuntament deLlucmajor (Mallorca). La parella va voler que l'enllaç,pel civil, fos íntim i per als seus familiars i amics més propers.
A través del Twitter, l'actriu va escriure: "Quan tot hagi passat us n'explicaré els detalls, estic molt contenta i avui és un dia màgic. Gràcies per tot. Sóc feliç!!!!!".
Unes hores després, va tornar a escriure a la popular xarxa social: "Ara sí... m'he casat!!! Ha sigut perfecte... gràcies a tots. Avui comencem una nova etapa...".
La prova
Notícies relacionadesPer la seva part, l'extennista va escriure: "Hola amics, m'ha costat quatre anys, però per fi he caçat @Carolcerezuela, aquí en teniu la prova!!!! Bé, si us fixeu en la figura, no està clar qui ha caçat a qui...", publicavaMoyá al seu compte de Twitter.
A la foto que aquest dilluns ha penjat Cerezuela es pot veure la feliç parella i la filla de tots dos, Carla, amb el Mediterrani de fons.
- La Fundació Althaia arriba al miler d’intervencions amb cirurgia robòtica
- El mosso acusat d'agredir sexualment una dona amb discapacitat psíquica a Rajadell té oberta una segona causa per presumptament drogar una altra jove per abusar d’ella
- "Lá tlen Pinxu da Vaynolas es al mes vunic ca ia!": Els docents alerten del nivell dels alumnes tres anys abans d'entrar a l'ESO
- III FÒRUM ECONÒMIC I SOCIAL DEL MEDITERRANI El Fòrum del Mediterrani posa el focus a les Balears i els desafiaments del creixement turístic
- Cost de 77.700 euros Badalona tindrà un pla local per afrontar la crisi de l’habitatge durant els pròxims sis anys
