SENSE EMBUTS
Ainhoa Pareja, concursant de 'Gran hermano', a 'Interviú'

Ainhoa Pareja, concursant de Gran hermano, a Interviú_MEDIA_1
Ainhoa Pareja, participant en l'última edició de Gran Hermano, protagonitza la portada d'Interviú d'aquesta setmana i revela detalls de la seva relació amb l'únic doble guanyador del concurs: «L'amor amb Pepe va genial. Fa un mes que sortim i ens estem coneixent». A més, descobreix sorpreses com que Alessandro Lecquio tenia «interès» en ella, però puntualitza que el va rebutjar.
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Entrevista Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- Barcelona prorroga 24 hores el permís d’obres al Camp Nou
- Investigació ‘La casa dels horrors’ d’Oviedo tenia un desmesurat consum d’aigua i una sala d’estudi per als tres nens
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Apagada Què ens passa amb la fi del món?
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Enquesta flaix Gairebé un 60% dels espanyols veuen «insuficient» la informació del Govern durant l’apagada, segons el CIS
- El moment del vi Falset obre la temporada primaveral de fires i mostres vinícoles a Catalunya