EVA LONGORIA I JOAQUÍN CORTÉS VAN SER LES ESTRELLES DE LA GALA
Els llatins més guapos munten la seva festa a Nova York
Els llatins més guapos munten la seva festa a Nova York_MEDIA_2
Grans belleses llatines del món de la música, la televisió i el cine van anar dimecres a la nit amb les seves millors gales a l'Edison Ballroom de Manhattan (Nova York) per participar a la festa en què la revista People en español va distingir els 50 més bells. Ells, d'esmòquing, com dicten els cànons, i elles, espectaculars amb dissenys cridaners i tremendament escotats. Van cridar especialment l'atenció Eva Longoria, Gabriela Solís de la sèrie Mujeres desesperadas, que va ser la primera a enlluernar per l'alfombra de color crema, abillada amb un minivestit de pedreria. "Sóc mexicana, són els meus orígens i la meva cultura, i crec que d'aquí és d'on ve la meva bellesa", va dir Longoria, que llueix en la pròxima edició de la revista un estilisme inspirat en Audrey Hepburn al film Esmorzar amb diamants. L'actriu encapçala la llista, que publica People en español des de fa 13 anys.
A la classificació del 2009 apareixen, entre altres, els exmembres del grup RBD Maite Perroni i Christopher von Uckerman, que van vestir de Custo Barcelona, i l'actriu d'origen veneçolà Génesis Rodríguez, filla del cantant José Luis Rodríguez, El Puma.
Durant la vetllada, també es va poder veure Miss Univers, la veneçolana Dayana Mendoza, que hi va anar amb un minivestit drapat, així com Joaquín Cortés, que ahir a la nit va presentar al Beacon Theatre Calé, el seu espectacle amb què celebra 20 anys de carrera artística.
- Crisi ferroviària La por puja al tren després d’una setmana negra: «Sempre fa cosa pensar que pot passar alguna cosa, però això és la vida, ¿no?»
- Crisi ferroviària Confusió entre els passatgers de Barcelona davant la represa de Rodalies: «Hi ha pocs trens»
- Sabors del nord Sis bons restaurants per cantar ‘Asturias patria queridaaaa’
- L’accident deixa 45 morts i es descarten més desapareguts
- El cap dels Bombers relata que van haver de "triturar els vagons"
