MÚSICA A LA PELL
Amaral es tatua l'esquena per al nou disc
Eva Amaral s'ha tatuat l'esquena per promocionar el seu nou disc, Gato negro-dragón rojo, que sortirà a la venda el dia 27 de maig. La portada, amb matisos vermells i negres com el títol del disc, mostra Juan Aguirre, assegut mirant a l'infinit, i Eva Amaral dreta, al costat d'un cortinatge amb el cap girat i descobrint el tatuatge d'un enorme drac que li recorre l'esquena i que al.ludeix al títol del seu disc.
- ¿Per què els espanyols som els únics europeus que utilitzem persianes?
- Belén Fontán, nutricionista, adverteix de la importància de dormir bé per perdre pes: "La durada i la qualitat del son influeixen en el sobrepès"
- QUÈ SE N'HA FET DE? «El bar del poble es va omplir de representants de clubs que em venien a fitxar»
- Model experimental Dasatinib, així és el fàrmac ja aprovat per a certs tipus de leucèmia que redueix la inflamació associada a la psoriasi
- Successos Un escalador ferit crític després de caure 20 metres al Parc Natural dels Ports
