MODELS DE PORTADA
Una festa a Madrid reuneix Macpherson i Campbell
Una revista de moda va reunir dijous a la nit a Madrid les millors models del món, entre elles,Elle Macpherson(a la foto).Naomi Campbellva ser la padrina de la festa en què es van entregar els premis Prix de la moda, que es va celebrar a l'ambaixada de França.Marc JacobsiLydia Delgadovan rebre els premis de millors dissenyadors internacional i nacional. El jurat també va destacar les carreres d'Agatha Ruiz de la PradaiDior.
Temes:
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Intriga amb rerefons social i polític
- El futur de l’educació El reforç de l’oralitat des d’infantil millora la lectoescriptura i l’èxit escolar
- La gestió de la dana L’exconsellera Pradas, sobre la tarda del 29-O: "No sabia on era Mazón"
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Veu en expansió Júlia Colom: «Fora d’Espanya no hi ha problema per fer una música ultralocal i aquí això encara s’ha de veure»
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Eleccions a la Gran Poma Zohran Mamdani, favorit a alcalde de Nova York: cinc claus del seu ascens meteòric i el desafiament per a Trump i l’aparell demòcrata
- Futbol Lamine Yamal anuncia la seva ruptura amb Nicki Nicole: «No ha sigut per cap infidelitat»
