DETINGUT DE MATINADA
Melendi, en llibertat després de declarar davant el jutge per un altercat en un vol Madrid-Mèxic
El grup del cantant va adoptar una actitud agressiva a l'avió, segons fonts d'Iberia
El cantant Melendi ha quedat en llibertat aquesta tarda després d'haver prestat declaració als jutjats de la plaça de Castilla de Madrid per l'altercat de la matinada passada en un avió en què viatjava a Mèxic, han informat fonts jurídiques. L'artista havia estat detingut per la Guàrdia Civil a l'aeroport de Barajas.
L'avió d'Iberia en què viatjava Melendi ha hagut de tornar a Madrid quan feia dues hores que volava a causa d'un incident causat pel cantant, segons la companyia.
Promoció d'un disc
L'artista asturià havia agafat l'avió cap a Mèxic per promocionar el recopilatoriCaminando por la vidai per participar el dia 17 en un concert de la giraRock en Ñ, que organitza la SGAE a la capital mexicana.
El vol, un Airbus 340 amb 180 passatgers a bord, havia sortit a la 1.50 hores. Segons fonts d'Iberia, Melendi va pujar a l'avió amb un grup de persones que portaven "ampolles pròpies i des del principi es van posar a beure", mantenint una "actitud agressiva i ofensiva".
Notícies relacionadesEl grup, han afegit les fonts de l'aerolínia, van demanar més beguda i, pel que sembla, se'ls va negar, cosa que va provocar una actitud "encara més agressiva". Per això la tripulació va avisar el comandant i aquest va decidir tornar dues hores després d'haver-se enlairat.
Els 180 passatgers de l'aparell han hagut de sortir cap a Mèxic a les 11.30 del matí.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Martorell s’electrifica Seat assegura el seu futur amb la inauguració de la nova planta d’acoblament de bateries a Martorell
- Detinguda a Platja d'Aro una dona amb cinc ordres de cerca i captura
- Aniversari de la mort Els fills d’Isak Andic es pronuncien per primera vegada per commemorar l’aniversari de la mort
- Buenafuente i Sílvia Abril no presentaran les campanades a TVE
