EXPOSICIÓ DE LA "CIUTADANA DEL MÓN"
Yoko Ono mostra les seves fotos artístiques a Sao Paulo
Centenars de persones van fer ahir cua per visitar l'exposició queYoko Ono,viuda del míticJohn Lennon,ha organitzat a la ciutat brasilera de Sao Paulo dins dels actes organitzats per exalçar la immigració japonesa al Brasil. La mostra conté fotos i escultures que l'artista japonesa va fer a la dècada dels 50. L'exposició està precedida per l'actuacióUna nit amb Yoko. Durant la presentació de la mostra,Onoes va autoqualificar de "ciutadana del món" i va tornar a assegurar que la guerra, contra la qual tant van lluitar tant ella i com el seu marit, és un "mal innecessari".
Temes:
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- Crisi per la gestió del temporal Vilaplana va acostar Mazón amb el seu cotxe fins al Palau el 29-O
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Nadia Comaneci: "Em van posar un 10, però sempre vaig pensar que ho podria haver fet millor"
- Fi de l’era Mazón: Pérez Llorca, nou president gràcies al suport de Vox
- L'exjugador del Barça Dani Alves reapareix en un nou vídeo predicant a Girona: "El Déu que és allà és el mateix que és aquí"
- Música RTVE reitera el no d’Espanya a Eurovisió si Israel participa en el concurs: “Calen més mesures”
- Polèmica municipal Els Comuns reclamen a la Síndica de Greuges que actuï davant el veto de Martorell a omplir garrafes a les fonts
- Organitzacions empresarials Fainé demana "exemplaritat i compromís social" als directius
