DIVORCI ANUNCIAT
Raquel Mosquera se separa de Tony Anikpe
Era la crònica d'una separació anunciada. Com ja va avançar EL PERIÓDICO el mes de març passat, Raquel Mosquera i Tony Anikpe han posat punt final al seu matrimoni. La confirmació de la ruptura la va fer publica ahir Ana Rosa Quintana al seu programa dels matins de Tele 5, on col.labora la perruquera.
La periodista va explicar que la iniciativa de la separació l'ha pres Raquel, cansada dels continus viatges de Tony a Nigèria i d'haver de criar en solitari la seva filla Raquelita.
Notícies relacionadesLa parella es va casar, via exclusiva, el febrer del 2004. Des d'a- leshores, la relació de Mosquera amb els mitjans de comunicació va canviar de forma radical. La dolça Raquel es va transformar en una dona dèspota i desafiadora, que va tenir més d'un altercat amb els paparazzis. La situació es va agreujar quan Mosquera es va quedar embarassada. Alguns sectors van posar en dubte l'estat de Raquel i van arribar a dir que era un muntatge. La perruquera va tornar a recórrer a l'exclusiva per demostrar que el seu embaràs era cert i va posar en banyador per a la revista Lecturas. El naixement de Raquelita no va millorar les seves relacions amb els mitjans.
La pressió mediàtica i les deteriorades relacions amb Anikpe van desestabilitzar la perruquera, que va acabar fins i tot ingressada en un centre psiquiàtric després de patir un brot psicòtic.
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent