GALLEGA COMBATIVA
Luz Casal parla a la seva web després de l'operació
"Em trobo bé, animada, esperançada i confiada", va escriureLuz Casalen un comunicat publicat ahir a la seva pàgina web. La cantant gallega, que va ser operada d'urgències el 16 de gener per un càncer de mama a la Clínica Ruber Internacional de Madrid, va llançar un missatge als seus fans: "Us vull expressar el meu agraïment per les mostres d'afecte que m'heu fet arribar".
Casal,que va suspendre una gira de 12 concerts que tenia previst començar ahir a França, iniciarà aviat tractaments de quimioteràpia i radioteràpia. "La meva actitud és la d'agafar el toro per les banyes. Tinc la certesa que no defalliré en cap moment", va dir.
Temes:
- Ni caminar ni anar al gimnàs: l’exercici que Harvard recomana a partir dels 55 anys per envellir millor
- El funeral per la víctima de la Baells es farà aquest dissabte 25 dies després de trobar el cos
- "Soc 'Trementinaira' com la besàvia i ho escric amb 'a' perquè em dona la gana"
- La visita papal Sor Lucía Caram: “Vaig preguntar si Lleó XIV podia beneir les nostres ambulàncies per a Ucraïna i em van respondre que sí en menys de 24 hores”
- Els Agents Rurals denuncien un home per fer servir un detector de metalls a Argençola
