On Catalunya
Sisena mort en platges catalanes
Mor ofegada una dona de 70 anys en una platja de Gavà
L’avís 112 es va rebre a les 10.43 hores, informant que havien tret de l’aigua una dona inconscient

robert-ramos-3 /
Una dona de 70 anys va morir ofegada diumenge al matí mentre es banyava a la platja de Gavà (Baix Llobregat), segons va informar Protecció Civil. L’avís al telèfon d’emergències 112 es va rebre a les 10.43 hores, informant que havien tret de l’aigua una dona inconscient i que l’estaven intentant reanimar a la platja.
Al lloc es van desplaçar quatre unitats terrestres del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que van realitzar les maniobres de reanimació, finalment sense èxit.
Notícies relacionadesTambé s’hi van desplaçar els Mossos d’Esquadra. La platja disposava de servei de vigilància i en el moment del succés onejava la bandera verda. Aquesta és la sisena mort a les platges catalanes aquest estiu.
Llegeix totes les notícies de Gavà a EL PERIÓDICO Gavà
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- BARCELONEJANT Obre el primer Bikini Lab