La Lliga de Campions
Els seguidors de l’Eintracht sembren el caos al centre de Nàpols
A escasses hores perquè comenci el xoc de tornada de vuitens de final de Lliga de Campions, prop de 600 aficionats de l’Eintracht que han viatjat a Nàpols, malgrat no poder accedir a l’estadi, han provocat aldarulls i sembrat el caos al centre històric de la ciutat italiana.
La facció ultra de l’equip germànic s’ha enfrontat a la policia que l’escortava des d’aquest matí, un operatiu d’uns 800 agents que no ha pogut evitar que carreguessin contra els comerços locals i incendiessin, fins i tot, un cotxe de policia i contenidors d’escombraries.
També hi va haver enfrontaments amb la facció radical del Nàpols, que va llançar pedres i ampolles contra els autobusos –i va trencar la finestra d’un d’aquests– que traslladaven els alemanys des de la Piazza del Gesù Nuovo, al centre històric de Nàpols on es van produir els esdeveniments, cap als hotels on s’allotgen, van informar els mitjans locals.
💥 Graves incidentes en Nápoles en la previa del Napoli - Eintracht Frankfurt.
— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) 15 de marzo de 2023
Los ultras del Eintracht se han enfrentado a la policía napolitana.
🎬 @tvdellosportpic.twitter.com/sk08xqkMNr
Les autoritats italianes han calmat els enfrontaments i el seu objectiu és ara mantenir tranquils els voltants de l’Estadi Diego Armando Maradona, on per ara no hi ha hagut senyals de violència.
La tensió per al partit va començar en el xoc d’anada, en el qual ja es van produir aldarulls al centre de la ciutat.
Per aquest motiu, el delegat del Govern de Nàpols va prohibir aquest diumenge la venda d’entrades a aficionats alemanys residents a Frankfurt.
🚨 #ÚltimaHora Incidentes en Nápoles 🇮🇹
— 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐩𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐍𝐞𝐰𝐬 España 🇪🇸 (@sportingnewses) 15 de marzo de 2023
Ultras del Eintracht Frankfurt 🇩🇪 se enfrentan a la policía en las calles de la ciudad a pocas horas del partido de vuelta por la #ChampionsLeague pic.twitter.com/M4lk7pBcFc
Una decisió que no va agradar gens a un club tedesc que ja va emetre un comunicat de premsa en contra de la mesura i que no ha impedit que nombrosos aficionats hagin arribat a la ciutat del sud d’Itàlia.
Notícies relacionadesL’Eintracht va tornar al Nàpols aquest dimarts a la nit les 2.400 entrades que li haurien correspost per a la venda en el sector visitant de l’Estadi Diego Armando Maradona, que es mantindrà tancat.
Malgrat les prohibicions, s’espera que hi arribin més aficionats ultres amb entrades que han aconseguit a través de tercers, algunes gràcies a l’aliança del conjunt alemany amb l’Atalanta, i que s’infiltrin a l’estadi com a aficionats locals
- Més traçat del metro sense nous combois
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Consells pràctics Com aplicar la regla de les 24 hores per estalviar diners i evitar compres impulsives
- Aquest dissabte Els neonazis de Núcleo Nacional desembarquen a Barcelona mentre els antifeixistes criden a boicotejar el seu acte
- Estrena aquest divendres Eva Soriano: «Vaig agafar mania al català perquè a l’escola es reien de mi al parlar-lo»
- KPMG reelegeix Juanjo Cano com a president per als pròxims 5 anys
