FALTA DE SINTONIA
El Mònaco destitueix Robert Moreno
Niko Kovac serà el substitut de l'exseleccionador espanyol en el conjunt del principat

lmendiola54162249 files this file photo taken on july 6 2020 shows then mona200718162930 /
El Mònaco ha comunicat aquest dissabte al seu entrenador, l’espanyol Robert Moreno, que ha quedat acomiadat, segons el diari esportiu ‘L’Équipe’, i això només unes hores després que l’equip hagués aconseguit una victòria per 0-2 a Bruges en el primer partit amistós de la seva pretemporada.
‘L’Équipe’ ha indicat a la seva pàgina d’internet que van ser els dirigents del club els que van informar Moreno que el d’aquest divendres a Bèlgica ha sigut el seu últim partit a la banqueta. El seu substitut serà el croat Niko Kovac.
En espera d’una confirmació oficial, el diari esportiu va afirmar que aquest canvi no és, en realitat, una gran sorpresa perquè la directiva insisteix des de fa temps en la seva voluntat de canviar l’ADN del Mònaco i d’aquí l’arribada el mes passat de Paul Mitchell com a nou director esportiu, procedent del Red Bull.
Poca experiència
Moreno no encaixa en aquest esquema perquè, sempre segons el diari, el joc de possessió ambiciós que prometia no s’ha materialitzat més que amb excepcions en els dotze partits en els quals ha estat al capdavant, que s’han saldat amb cinc victòries, quatre derrotes i tres empats.
A més, per als responsables de l’equip ha demostrat poca experiència a l’hora de gestionar l’efectiu. El seu reemplaçament ha sigut validat tant pel propietari, Dimitri Rybolovlev, com pel duo format pel vicepresident, Oleg Petrov, i el director esportiu.
Notícies relacionadesRobert Moreno, que té ara 42 anys, va arribar a Mònaco el desembre del 2019 amb un contracte pel qual en principi s’havia de quedar al Principat fins al 2022, després d’una curta etapa al capdavant de la selecció espanyola, en la qual va substituir Luis Enrique per la dramàtica situació familiar que va viure el tècnic asturià amb la malaltia de la seva filla Xana, que va acabar morint.
En la seva tornada al càrrec que ocupava, Luis Enrique va decidir prescindir dels serveis del que havia sigut el seu ajudant, al considerar que Moreno havia actuat de forma deslleial.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»