Vídeo
Blanca Paloma, a l’estil de Bisbal en la seva tornada d’Eurovisió: «El primer de tot, ¿com estan els màquines?»
TVE no espera després d’Eurovisió 2023: obre imminentment la inscripció per al Benidorm Fest
Polèmica a Eurovisió: ¿Plagi de Loreen a ‘Flying Free’ de Pont Aeri?
Així defineix ‘The New York Times’ l’actuació de Blanca Paloma a Eurovisió
Sembla que ni la dissetena posició aconseguida a Eurovisió, amb tan sols cinc vots de l’escrutini popular, ha sigut capaç d’esborrar el somriure a Blanca Paloma, representant espanyola al festival d’aquest any amb la cançó ‘Eaea’.
Una multitud de fans i periodistes esperaven l’arribada de la il·licitana a l’aeroport de Madrid. La guanyadora de l’última edició del Benidorm Fest no ha dubtat a respondre a les preguntes dels mitjans al pur estil de David Bisbal: «El primer de tot, ¿com estan els màquines?», ha fet broma imitant el famós vídeo viral del cantant d’Almeria. A continuació, Paloma s’ha mostrat agraïda per aquesta «inoblidable» experiència.
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Política Tarragona s'adhereix al Pacte Nacional per la Llengua: "El català ha de continuar sent útil, plural i present al carrer"
- FUTBOL Jordi Alba: «Em motiva més l’Hospi que continuar jugant. Tant de bo arribar a Primera»
- Famosos La nova casa de Lamine Yamal, antiga llar de Piqué i Shakira, va baixar 3 milions de preu: aquest és el motiu
- 'El segon cafè de La2Cat' L’Editorial de Cristina Villanueva: La Llei ELA, un any aprovada en va
