Política
El president de Colòmbia dona la benvinguda a Pedro Sánchez a ritme de Rosalía i Karol G
La visita oficial que el president del Govern d’Espanya, Pedro Sánchez, està portant a terme aquests dies diversos països sud-americans, a Colòmbia, està generant un bon munt d’anècdotes que estan donant joc a les xarxes més enllà d’estrènyer les relacions entre països germans.
Una d’aquestes anècdotes, quan ha sigut presentat a Bogotà com «el president de la República d’Espanya». Però n’hi ha més.
El flamant president de Colòmbia, l’esquerrà Gustavo Petro, s’ha mostrat d’allò més original a l’hora de saludar el seu homòleg espanyol. En les ‘stories’ del seu compte d’Instagram, el màxim mandatari colombià ha decidit donar la benvinguda a Pedro Sánchez amb els ritmes més moderns i actuals que sonen a les ràdios i plataformes de ‘streaming’ d’Espanya, Colòmbia i, també de mig món.
Notícies relacionadesNi més ni menys que amb el ‘Bizcochito’ de Rosalía, un dels més grans èxits dins del seu àlbum ‘Motomami’, i l’exitosa ‘Bichota’ de la cantant oriünda de Medellín, Karol G.
Un cant a la modernitat i una manera d’estrènyer llaços polítics i culturals que suposen una alenada d’aire fresc a les gairebé sempre estrictes i antiquats protocols institucionals.
- Actualitat El passeig marítim més bonic de Catalunya: reconegut per National Geographic, platges de sorra fina i aigua cristal·lina i a una hora de Barcelona
- Vistes espectaculars El tren turístic de Catalunya que sembla tret d’una altra època: naturalesa, història i vistes úniques
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Psicologia Carles Marcos, expert en psicologia esportiva, sobre Florentino Pérez: "Té un perfil narcisista en què la paraula no és un pont per transmetre informació, sinó un mirall per reflectir la seva pròpia imatge"
- Cita a Madrid El Govern i la Generalitat tancaran acords sobre infraestructures, acció exterior i català en la bilateral de dimecres
