El troleig que fa que els passatgers d’un avió pensin que s’han perdut

Malgrat que no és un cartell nou, la broma de Mark Gubin es viralitza cada cert temps. I això que té més de 40 anys.
El 1978, el nord-americà Mark Gubin es va atipar que els avions passessin fregant de casa seva –viu a prop de l’aeroport– i va decidir posar en marxa una broma innocent: pintar a la seva teulada un rètol en el qual pot llegir-se: «Welcome to Cleveland» («Benvinguts a Cleveland»).
Cleveland és una de les ciutats més grans de l’estat d’Ohio, als Estats Units. Fins aquí, tot correcte.
A 700 km
Notícies relacionadesTanmateix, el troleig ve quan els passatgers dels avions que sobrevolen la casa de Gubin llegeixen el rètol, ja que en realitat la vivenda del bromista es troba a Milwaukee, la ciutat més gran de l’estat de Wisconsin i que està situada a uns 700 km de distància de Cleveland, segons informacions de mitjans locals.
Arribats a aquest punt, els pilots ja estan acostumats que els passatgers es revolucionin i pensin que el pilot s’ha perdut o, pitjor, que una cosa dolenta ha passat i han hagut de volar a 700 km de la seva destinació.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos