Viral
Vídeo | Havia de trencar una pinyata per al seu aniversari i acaba provocant un seriós accident
No a tothom li va bé això de les celebracions, sobretot quan aquestes ballen en la fina línia que separa la diversió de l’agressió involuntària.
Així va passar en una festa d’aniversari amb un dels moments cabdals d’algunes cultures com la mexicana que és el de trencar una pinyata, aquest acolorit objecte elaborat amb una olla de fang o cartró emmotllat, cobert generalment de paper xinès de colors.
Avui dia, aquest acte és molt comú a les festes i celebracions, especialment a Mèxic, l’Amèrica Central i el sud dels Estats Units, sobretot a causa de la influència de la cultura mexicana.
Notícies relacionades
S’ha de fer amb un pal de fusta a les mans i una bena als ulls, cosa que significa que el protagonista, que complirà anys, començarà a clavar cops a les palpentes amb l’única ajuda dels comentaris dels presents.
Però en algunes ocasions, aquestes ganes d’ajudar es poden tornar en contra, com es pot veure en el següent vídeo que porta milers de ‘retuits’ en poques hores.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- LLEURE Els clubs socials només per a dones s’obren pas a BCN
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- Tragèdia a la revetlla de Cap d’Any Les primeres víctimes identificades a Suïssa tenen entre 16 i 21 anys
- Dos joves improvisen un iglú per passar la nit de camí cap a Núria
- Mercat laboral Madrid avança Catalunya i s’erigeix com el territori amb més ocupats a Espanya
- Àpats i benestar emocional Marta León, experta en salut hormonal: "El moviment és el major antidepressiu i ens el traiem durant les festes de Nadal"
- Estratègies enfrontades La Xina aprofita l’espai dels EUA en la seva retirada de l’ordre internacional
- Cop al chavisme Delcy, i s’ha acabat la diversió...
- La fórmula del desenvolupament
