DISSABTE PASSAT
Un passatger prova d'arrencar-li el nas a un altre d'una mossegada en un vol de Ryanair
L'aldarull es va produir en ple vol Glasgow-Tenerife Sud després que una dona es tragués les sabates
pelearyanair
Els passatgers del vol de Ryanair de Glasgow Prestwick (Escòcia) a Tenerife Sud de dissabte passat, de les sis del matí, van viure moments d’angoixa per la brutal baralla que van protagonitzar dos viatgers. Un dels testimonis, Ben Wardrop, que va filmar la baralla, ha explicat alDaily Mail que tot va començar quan una dona es va treure les sabates i això va molestar un passatger. Llavors va ser quan el nòvio d’aquesta dona va intervenir i els dos homes, de nacionalitat britànica, la van emprendre a cops al mig del passadís davant de l’estupor del passatge, nens inclosos, com es poden veure en el vídeo. En un moment de la batalla un d’ells li va mossegar el nas a l’adversari i li va deixar tota la cara ensangonada.
La resta de viatgers els demanaven que paressin i el personal de cabina va haver d’intervenir per separar-los.
Alguns dels presents han declarat al mitjà Scottish Sun que els homes es comportaven com si anessin beguts.
L’aerolínia ha explicat que l’avió va poder aterrar normalment i els dos homes van ser detinguts per la policia a l’aterrar a Tenerife.
Cara ensangonada
En el vídeo que ha corregut per les xarxes es veu un home vestit amb una gorra i una dessuadora amb caputxa i un noi més jove amb una samarreta negra colpejant-se al mig del passadís. Després de mig minut colpejar-se un d’ells va tractar d’arrencar-li el nas a l’altre d’una mossegada. El personal de l’avió va poder separar-los, i a un el van portar a la part davantera de l’avió, sense lesions a la vista, i a l’altre, a la part posterior, amb tota la cara ensangonada.
El passatge ha relatat que va ser un moment aterridor i que el personal de Ryanair va gestionar "molt bé" la situació en tot moment.
"No tolerarem un comportament indisciplinat o pertorbador en cap moment. La seguretat i benestar dels nostres clients, de la tripulació i de les aeronaus són la nostra prioritat. A partir d’ara aquest és un assumpte policial local", ha dit Ryanair en un comunicat.
Notícies relacionadesA mitjans de febrer un altre incident similar va passar en un altre vol de Ryanair, un vol de Glasgow a Màlaga va haver de desviar-se per una altra baralla. Els testimonis van assegurar que també hi havia alcohol pel mig.
Segueix Extra a Facebook
- El jurat popular declara culpable d'assassinat l'acusat de matar un home a cops de matxet a Verges
- Hospitalitzat Mor als 86 anys l'actor Chuck Norris
- Serveis públics Desenes de milers de professors col·lapsen el centre de Barcelona en una protesta històrica: "Diners públics, per als serveis públics"
- Successos Detingut un home a Tarragona per cometre 5 estafes bancàries amb una targeta robada
- Preguntes i respostes ¿Què se sap de la mort del Jimmy? Un tràgic accident al caure sol al mar al port Olimpic
