Anar al contingut

Vist a Twitter

Crítiques a una marca de roba per mostrar una dona seminua en un catàleg de samarretes

L'empresa Pukas mostra a la seva web un polèmic catàleg de roba de surf per a la temporada de tardor-hivern

Asseguren que sempre han utilitzat imatges d'homes i dones nus amb naturalitat

María Aragón

Crítiques a una marca de roba per mostrar una dona seminua en un catàleg de samarretes

L’empresa guipuscoana Pukas Surf ha sigut objecte de crítiques en xarxes socials al conèixer-se que en el seu catàleg tardor-hivern de roba mostren una dona sense roba a la part inferior del cos per vendre les samarretes de la web. 

Qualificada de sexista, per atreure l’atenció sobre la roba amb el cos nu d’una dona com a reclam publicitari, l’empresa ha sigut durament qüestionada en les últimes hores. La cosificació ha sigut assenyalada, a més, davant del contrast amb la roba masculina. 

En un comunicat emès a Eitb, l’empresa demana disculpes a "qualsevol persona que s’hagi pogut sentir ofesa". I recalca que mai han pretès ferir cap sensibilitat.

"No és la primera vegada que en els nostres catàlegs mostrem cossos d’homes i dones nus amb naturalitat, i mai hem pretès omplir les imatges de contingut sexista", expliquen. "Hem volgut mostrar el surf i la vida amb naturalitat, i continuarem fent-ho mentre no ferim ningú".