Vist a Facebook
La calculadora rosa de Casio que indigna les dones
whatsapp-image-2019-02-04-at-120836
El rosa se segueix utilitzant per segregar per sexes el 2019, o almenys les empreses i/o persones que l’utilitzen en aquest sentit. L’empresa Casio ha desencadenat nombroses crítiques precisament per fer això en el seu últim llançament.
Tot va començar amb la publicació de les seves noves calculadores. Les tenen en tres tons: rosa, gris i blau marí. Lluny de les clàssiques negres.
Però el problema va venir més tard, uns dies després, quan la mateixa pàgina de Facebook de Casio llançava un missatge indignant per a les dones: associava el to rosa a les dones treballadores.
La còmica Penny Jay ràpidament donava la veu d’alerta.
Notícies relacionades
I d’aquí, nombroses publicacions utilitzant la ironia. Gràcies per aquesta calculadora rosa, perquè no sabem com les dones han pogut treballar sense.
Davant de l’enrenou causat, la pàgina va eliminar la seva publicació a nivell mundial. En el cas d’Espanya, s’ha vist obligada a demanar perdó per això. "Ens unim a la seva desaprovació", diuen.
- Decisió de l’Audiència Nacional El jutge Pedraz rebutja la denúncia d’un soci contra Laporta i deixa la porta oberta que s’investigui a Barcelona
- El dia 16 ‘Crims’ torna a TV3 amb set històries marcades per l’engany
- L’expresident a la Cambra alta Zapatero nega haver intervingut per al rescat de Plus Ultra: «No, en absolut»
- Albares diu que Morón i Rota no s’utilitzaran al marge de les Nacions Unides
- El conflicte reobre el fantasma del petroli per 80 dòlars el barril
