Vist a Facebook
La calculadora rosa de Casio que indigna les dones

whatsapp-image-2019-02-04-at-120836
El rosa se segueix utilitzant per segregar per sexes el 2019, o almenys les empreses i/o persones que l’utilitzen en aquest sentit. L’empresa Casio ha desencadenat nombroses crítiques precisament per fer això en el seu últim llançament.
Tot va començar amb la publicació de les seves noves calculadores. Les tenen en tres tons: rosa, gris i blau marí. Lluny de les clàssiques negres.
Però el problema va venir més tard, uns dies després, quan la mateixa pàgina de Facebook de Casio llançava un missatge indignant per a les dones: associava el to rosa a les dones treballadores.
La còmica Penny Jay ràpidament donava la veu d’alerta.
Notícies relacionades
I d’aquí, nombroses publicacions utilitzant la ironia. Gràcies per aquesta calculadora rosa, perquè no sabem com les dones han pogut treballar sense.
Davant de l’enrenou causat, la pàgina va eliminar la seva publicació a nivell mundial. En el cas d’Espanya, s’ha vist obligada a demanar perdó per això. "Ens unim a la seva desaprovació", diuen.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira
- El cim de Barcelona La Sagrada Família arrenca a l’octubre el centenari de la mort de Gaudí, que culminarà el 10 de juny amb el cim del temple coronat