GENI AMB BIRRET
Mark Zuckerberg es gradua a Harvard 12 anys després de deixar la universitat
El CEO de Facebook, que va abandonar els estudis per fundar la seva empresa, farà el discurs de graduació el 25 de maig
Mark Zuckerberg tornarà a la Universitat de Harvard. I no ho farà per reprendre els estudis que va abandonar el 2005 per muntar una de les empreses més importants del món, sinó per fer el discurs de graduació 2017 ('commencement speech') i, de passada, recollir el seu propi títol de graduat per la prestigiosa universitat.
Dotze anys després, Zuckerberg està al capdavant d'un dels gegants tecnològics més poderosos del món -Facebook està valorat en uns 400.000 milions de dòlars- i està considerat un dels genis de la informàtica més important dels últims temps.
PROHOM DE L'ERA MODERNA
"El lideratge de Mark Zuckerberg ha alterat la manera com ens relacionem socialment a tot el món. Pocs invents de l'era moderna poden competir amb Facebook, per impacte i per com ha fet que el món es relacioni entre si", destaca Harvard a la seva pàgina oficial.
MOLT MALS ACTORS
Notícies relacionadesLa mateixa universitat també ha compartit a Youtube un vídeo en què Zuckerberg i Bill Gatesparlen del discurs de graduació del CEO de Facebook, i de com fa una dècada el creador de Microsoft també va tenir el mateix honor. "Sort amb el discurs. Espero que el títol honorífic t'ajudi a trobar la feina dels teus somnis", fa broma Gates a l'esquetx.
Per cert, el diàleg informal al sofà de Gates i Zuckerberg -que acaba d'anunciar que tornarà a ser pare d'una altra nena- pretén ser casual i divertit, però es nota d'una hora lluny que està guionitzat i que d'espontani en té més aviat poc. A més, com a actors són realment dolents.
- Sondeig polític d’Espanya Enquesta eleccions generals Espanya: L’auge de Vox dispara el bloc de la dreta i acosta el PSOE al PP
- La Seguretat Social adverteix: si guanyes 300 euros al mes hauràs de donar-te d’alta com a autònom
- Comerç icònic Lledó Mas diu adeu després de 118 anys
- Dotze d’octubre Una recepció sense Sánchez ni Ayuso
- Negociació Laboral Pols entre l’Hospitalet i la seva Guàrdia Urbana per l’absentisme
- Així és com pots evitar una de les estafes telefòniques més comunes de l'any 2025
- Conflicte al Pròxim Orient Hamàs allibera tots els ostatges vius i Israel entrega 2.000 presoners palestins
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026